Met een telefoonservice blijft er tijd over voor andere zaken
Het valt allemaal niet mee. Een eigen bedrijf kost heel veel tijd en kan zelfs alle privétijd met partner en kinderen opslokken. Dat moet u, eigenlijk, zien te voorkomen. Maar aan de andere kant wilt u dat uw bedrijf een groot succes wordt en dan kunt u het zich niet veroorloven om de telefoon een dag of wat aan de kant te leggen. Ook niet in het weekend. Toch is er ook voor dit probleem een oplossing te vinden. U kunt een telefoonservice inschakelen die uw oproepen beantwoordt en u in staat stelt zelf terug te bellen op momenten dat het u schikt. Gaat u op vakantie? Of wilt u 's avonds en in het weekend niet de telefoon moeten aannemen? Dan is zo'n telefoondienst de perfecte oplossing.
Het inzetten van een telefoonservice kan al in 30 minuten!
Wanneer u een nieuwe telefonist(e) of receptionist(e) aanneemt voor in uw bedrijf, dan hebt u altijd te maken met een flinke inwerkperiode. Dit kost tijd die u eigenlijk niet hebt. Een telefoonservice bestaat uit een team van zeer ervaren medewerkers dat aan een half uur genoeg heeft om uw bedrijf te leren kennen en vragen van (potentiële) klanten te beantwoorden. Er is geen inwerktijd nodig. Door in zee te gaan met de telefoonservice blijft geen gesprek onbeantwoord.
Waarom zou ik een telefoondienst inschakelen?
Veel mensen met een eigen bedrijf houden het liefst alles in eigen hand. Maar wat nu als mensen toch niet uw voicemail inspreken of u een berichtje sturen? Het komt erg vaak voor dat bellers ophangen zodra ze de telefoon naar de voicemail horen gaan. Het gevaar is dan ook dat ze direct verder gaan zoeken en uiteindelijk bij uw concurrent terechtkomen. Om dit te voorkomen kunt u een telefoonservice inschakelen. Dit kan als tijdelijke oplossing, bijvoorbeeld bij ziekte of zwangerschap van uw medewerker, of als permantente oplossing. Ook het inschakelen van de telefoonservice voor piekmomenten in het jaar behoort tot de mogelijkheden.
Zit ik vast aan een contract?
U zit met deze manier van werken niet vast aan een contract. De samenwerking met de telefoondienst is per dag opzegbaar. Komt uw medewerker eerder dan verwacht terug van ziekteverlof of vakantie? Dan kan hij of zij direct de taken van de telefoondienst weer overnemen. Het voordeel van de telefoonservice is wel dat zij van ieder gesprek een verslag maken én dat zij, als u dat wilt, ook 's avonds en in het weekend beschikbaar zijn.